Dorpati turundusspetsialisti Kristi Reinfeldti sõnul algas töö kodulehe uuendamiseks juba eelmisel aastal, kui koostöös Neway agentuuriga startis kogu brändi uuendamise protsessi.
„Dorpati bränd saab sel suvel juba 15-aastaseks ning vajas veidi värskendust. Läbi mitme töötoa sündiski uus visuaalne identiteet,“ meenutas Reinfeldt.
Varasemalt Wordpressi platvormilt liiguti Voog platvormile ja arendus läheb ka peale kodulehe lansseerimist pidevalt edasi. Visuaalselt on Dorpati uus koduleht pildirohkem. Samuti on esile toodud kõik võimalused võrratut Lõuna-Eestit avastada ja seda nii kultuurihuvilisele, ärireisijale, seiklejale kui koos lastega puhkajatele.
„Dorpati nimi on väga tugev ja tuntud, seega oli soov jätta nimi samaks, kuid üleüldine kontseptsioon sai igati kaasaegsemaks,“ selgitas Reinfeldt. Dorpat on kui Lõuna-Eesti turismi süda - tegu on Lõuna-Eesti suurima hotelliga. Ükskõik, kas külalise sihtpunktiks on Tartu, Otepää või Võru, saab ta mugavalt peatuda Dorpatis, nautides Herb Spa lõõgastavaid hoolitsusi ning restoranis Lõuna-Eesti kohalikke maitseid.
Dorpati uuel brändil on 4 erinevat värvi: hotellil särtsakas ja südamlik punane, restoranil tumesinine ja Herb Spal rahulik roheline. Aktsenttoonina seob värvipaleti tervikuks kreemikas roosa.
Koos Dorpati kodulehega uuenes mais ka restorani menüü. „Restoranist leiab nüüd rohkelt Lõuna-Eesti kohalikke maitseid, mida koos sõpradega jagada - seega kutsume kõiki külla meie uut menüüd nautima,“ lisas Reinfeldt.