Uue kodulehe arendust vedasid Estiko-Plastari poolelt turundusjuht Kati Aavasalu ja müügidirektor Toomas Meister. Visuaalse ja tehnilise lahenduse töötas välja loovagentuur Wulcan.
Aavasalu sõnul algas töö kodulehega rohkem kui aasta tagasi, mil Plastariga tegid koostööd Tartu Ülikooli strateegilise juhtimise magistriõppe tudengid. Kui esialgu oli laual ka võimalus kohandada vana koduleht uutele vajadustele, siis üsna pea sai selgeks, et mõistlikum on teha täiesti uus.
„Meie soov oli, et koduleht võiks olla võimalikult interaktiivne ja sisutekstid varasemaga võrreldes lühemad. Tänapäeval valitseb niigi kõikjal infoküllus ja inimesed ei jõua pikki tekste lugeda. Uus leht peaks andma võimalikult lihtsalt ja selgelt ülevaate sellest, mida Estiko-Plastar oma koostööpartneritele pakub ja millised on meie võimalused,“ selgitas Aavasalu.
Interaktiivsust on püütud sisse tuua animeeritud ikoonidega ning erinevate tagasiside võimalustega. „Nüüd on oluliselt rohkemates kohtades võimalik võtta meiega ühendust või saata päring. Ka kaardid on klikitavad. Näiteks kui vajutad Rootsi kohal, siis kuvatakse sulle kohe sealsed müügijuhid ja sa ei pea hakkama neid eraldi otsima,“ lisas Meister. Estiko-Plastari toodete kirjeldamisel kasutatakse 3D pilte.
Uue kodulehe päises on välja toodud seitse põhimenüüd, millest esikohal on jätkusuutlikkus. Roheteema oli Aavasalu sõnul ka vanal kodulehel, kuid nüüd rõhutakse sellele veelgi rohkem. Jätkusuutlikkusega haakub ka süsinikujalajälje kell, mis loeb reaalajas, kui palju Estiko-Plastar läbi oma tegevuste CO2-te kokku hoiab.
Vaata uut kodulehte siit!