Estiko-Plastari töö üheks oluliseks osaks on aidata klientidel valida oma toodete jaoks parim pakkematerjal ning hoida neid kursis ka värskemate lahenduste ning võimalustega pakendimaailmas.
”Pakend on üheks parimaks kanaliks, kuidas oma unikaalseid müügiargumente tarbijateni viia. Veebiseminaridel keskendumegi sellele, kuidas pakendeid läbimõeldult kujundada, turundada ning enda eest edukalt rääkima panna,” selgitas Estiko-Plastari juhataja Meelis Jürgens.
Veebiseminaril esinevad eksperdid Estiko-Plastarist ning Rootsi disanibüroost Brand New Design. Kolme tunni jooksul tuuakse kuulajateni parimad jätkusuutlikud materjalid, pakendilahendused ning võimalused, kuidas neid tulevikus ka toodetesse rakendada.
Veebiseminari kava:
· Sissejuhatus ja tervitussõnad / Meelis Jürgens
· Pakendite eelised. Taastuvast toormest & taastöödeldavad pakendimaterjalid / Tõnis Paara
· Tugeva jätkusuutliku brändi loomine. Tarbija ostukäitumise kunst / Veronica Sedaghati
· Tööstusharupõhised pakendilahenduste võimalused / Taavi Tikk
Seminarile saab ennast registreerida siin.